dinsdag 6 juli 2010

Single en kansloos


Ja als fris en fruitige vrijgezel moest ik zonodig mijn Hyvesprofiel aanpassen. Waar normaal relatie stond, staat nu ehh... niks. Ja stel je voor dat een knappe kerel je spot en denkt: bezet..volgende. Nee wat krijg ik, 1 of andere kansloze ranzaap die ik verdenk van een verlaagde Ford Focus met vette taartschepspoiler en geblindeerde ramen om medeweggebruikers niet te laten afschrikken door die varkenskop. Mogelijke aanwezigheid van een tatto met I love mam en leest dagelijks de Donald Duck op de wc. Dus bij deze zijn foto. Hij heet Jan Zandburg. Hoe? Jan Zandburg.

2 opmerkingen:

  1. Weet je wat pas pijnlijk is? Je relatie status op Facebook aanpassen.. Voor de gehele wereld te zien dat je relatie in duigen is gevallen.

    Hyves? Daar doe ik al jaaaaaren niet meer aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen