maandag 26 juli 2010

Potje vet


Tijdens de Nijmeegse Vierdaagse Feesten de proef op de som genomen. Even onderzoeken of meewandelen toch de moeite is. Een ervaringsdeskundige schetste mij de ultieme nachtmerrie. Libelle-huisvrouwen met fleecetruien, lelijke schoenen, buiktasjes en dikke enkels die 'Potje potje potje veeeeet' zingen. Ik was meteen weer genezen. Wat had ik anders verwacht... met de Nijmeegse Vierdaagse loop je toch altijd tussen de gladiolen die zo nodig de moed erin houden en zelfs bij de dikste plensbui kansloos optimistisch blijven?! (Duh.. als je alternatief de hele dag tell sell kijken is zou ik dat ook zijn)

1 opmerking:

  1. Toch, 't heeft wel wat, helemaal niks natuurlijk, maar toch, 't heeft wel wat.
    Watik wel bewonder is dat iemand al voor de 46e of 57e keer meeloopt. Waar haal je dan al die tijd vandaan, het vergt toch altijd nogal wat training, hoe heb je dat de afgelopen eeuw voor elkaar gekregen. Had je niemand om mee te praten, weet je wel dat er ook een tunnel onder het kanaal ligt, besef je wel dat Spanje tegenwoordig aan Europa vastzit,ik begrijp er echt niks van. Ik heb zelfs geen tijd om naar de plaatselijke Spar te wandelen en dat is toch zeker zo,n 400 m verderop. Als ze de route zouden veranderen wil ik nog wel mee, maar d,r moeten zeker 3 gamma's 2 praxissen, 1 meubelboulevard, 5 megaworlds, 3 tuincentra's, 1 efteling en 6 mac donnalds in zitten anders verveel ik me kapot.

    BeantwoordenVerwijderen