maandag 26 juli 2010

Past deze lipgloss bij m'n fiets


Ik rag regelmatig met m'n mountainbike alleen door de bossen. Zo blij dat ik deze ruige sport nu met wat ladies kan delen. Was alleen niet voorbereid op de vrouwelijke kant van deze sport. Deze onliners gaven wat (roze) kleur aan de rit.

Handig zo'n tasje voor je Labello. Jammer dat het dopje van mijn bidon niet bij mijn fiets past. Ruilen? Heb ik in deze broek een cameltoe? Heb je geld mee? Kunnen we straks lekker cappucinootje doen. Wanneer moet ik schakelen? Als ik dat ook doe...Moeten we nu tegen iedereen hoi zeggen? Nee, alleen tegen knappe mannen. Ja maar het gaat toch om de binnenkant? Echt niet.

1 opmerking:

  1. Na dit berichtje heb ik ineens weer zin om m,n eigen stalen rosje weer van stal te halen en m,n ogen goed de kost te geven, want ik hou d,r wel van. Helaas ben ik nog nooit iemand tegengekomen die aan jouw beschrijving voldoet. Als er al wat vrouwelijks op de sportieve tour gaat, dan zijn het negen van de tien keer halve venters en d,r is niks leuks aan een vent op een mountainbike, er is dus zeker niks leuks aan zo,n halve kenau op een mountainbike waar (Net als bij mij overigens) na de eerste wilde kilometers uit alle openingen de meest vreemde vochtige substanties uitkomen, die vaak met een oergeluid in de beschermde natuur terechtkomen, wilde bloeddoorlopen ogen en een zeiknatte rug die zichzelf als ware het tektonische platen qua vochtgehalte een weg naar beneden baant zodat het eens zo charmante wielerbroekje een opeenhoping wordt van vreemde geurtjes, die ik (want zo ben ik ook nog wel) van een overbehaarde iets te zware medeseksgenoot even zo vrolijk van me afschudt. Ware het niet dat bij een net zo zwaar afziende in het dagelikse leven misschien best wel appetijtelijke deerne ditzelfde beeld toch wel geruime tijd op mijn netvlies gebrand blijft. Gelukkig ligt er dan thuis altijd nog de zomerpanorama op mij te wachten zodat ik meestal binnen 24 uur de ouwe weer ben.Misschien ligt het wel aan mijn leeftijd, want de laatste keer dat ik ongeveer hard gefiets heb was de I-pod, Tomtom en de Betuwelijn nog ver van ons bed vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen