dinsdag 13 juli 2010

Ik wil ook!


Gezien de ongekende populariteit en rijzende ster van Hyves-engerd Jan Zandburg, word ik overladen met verzoekjes van mannen die ook op mijn blog willen. Nou Robin, knul, hier sta je dan. Helaas niet in je speedo zoals beloofd. Nee ik ben niet boos. Ik ben teleurgesteld. Maar het is nooit te laat om het goed te maken. Robin Koorn houdt van sites in elkaar pielen, comazuipen en voor het fluitsignaal naar huis gaan om boos én teleurgesteld te gaan zitten mokken. Zijn pluspunten? Ehh... hij houdt ook van Ovide en zijn vriendjes. Zijn motto: 'beter slechte reclame dan geen reclame'. Daarom hierboven ook een plaatje van zijn beste website ever. I wonder...

2 opmerkingen:

  1. ROFLMAO!

    Wat een eer dat je zoveel tijd en moeite in me steekt. Ik wordt er een beetje emotioneel van.
    Maar als je heel lief bent zal ik wel een keer mijn speedo voor je aantrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, nou, nou, liefje, niet gelijk de boel zo afkatten he, zo hebben we je toch niet opgevoed. Ik zeg maar zo, wie etaleert, word bekeken. Grtjs, Dad

    BeantwoordenVerwijderen