vrijdag 24 september 2010

Wat eet Benno L?


Al pratende over vreemde gerechten met mamslief, gooide pake ineens het oeroude gerecht (gelijk ontstaan met de homo sapiens) kinderbilletjes in het hoge gras. Feitelijk zijn dit snijbonen met witte bonen waarbij de witte bonen blijkbaar gelijkenis tonen met het lieflijke onschuldige achterwerk van koters. Wat zijn witte bonen in tomatensaus dan wel niet?! Ik moet zeggen dat de context (kontext) al te ziekelijk voor woorden is... wie zou die benaming ooit bedacht hebben. En waar dacht deze bepaalde persoon waar hij mee bezig was. Alleen al bij het googlen naar dit gerecht ben ik bang da ik getagt ben als potential pedo. Thank god is dit niet mijn laptop. Ik weet wel wat het favoriete avondeten van onze o zo aardige badmeester Benno L. is. I wonder...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten