woensdag 22 september 2010

Boerengolf

Mijn familie, moi included, geeft als ex-inboorlingen van übergehucht Schelluinen een heel nieuwe betekenis aan een dagje golf.

Ow moet de bal niet in dat kuiltje liggen? Nee. regel 1: kuiltjes zijn alleen voor de jus!
Jemig, da's een grote punaise!
I'm having a ball.... snappie em hahaha.
Ik kan 't niet meer, volgens mij ben ik m'n mojo kwijt.
't Probleem is gewoon die rode vlag. Duh, dat wisten wij al langer dan vandaag.
Mam, waar ga je met die vlag naar toe? O, is 'n tic die ik van m'n vorige uitje heb overgehouden.

I wonder... and wonder... and wonder.. (but i love them all!)

1 opmerking:

  1. Nog een paar dan,

    Dave,we zijn met z,n zessen, dan heb ik aan zes ballen toch genoeg? Hallo Pa, hoeveel denk je dat je er kwijt raakt dan!?

    O, kijk, deze bal zinkt, en deze ook, en deze, en die, en deze ook weer, o,ja die van jouw ook, en grutjes deze ook nog.

    Ik speel het best met die zwarte putter.
    (Hallo, hoelang doe je dit al, o, drie kwartier en dit is je tweede keer, ja ik begrijp het.)

    Waar is die vent die normaal de tas draagt?

    Ja, daar kijk je naar en dat is ook nog eens degeen die de hele zooi betaald, echt zo,n verlies, verlies situatie.

    Die mensen kunnen het nog slechter dan ons!; Hoeza dan ons, het is toevallig wel jouw gemiddelde die de hele santekraam naar beneden haalt.

    Ik voel het echt wel aan m,n armen, dat ik gespeeld heb, ik meer aan m,n benen, ja en een tikkie aan m,n rug, komt van 't doorbuigen denk ik, ja juist; je moet iets verder doorbuigen en mij een balletje geven, kijken waar je dan last van krijgt.

    Al met al had ik een geweldige middag en zou ik het zo weer doen. Ik hou d,r wel van zo,n beetje met de familie.

    BeantwoordenVerwijderen