woensdag 22 september 2010

Rokkenjagers gezocht


Zit je net lekker te eten, komt er zo'n club vriendinnen binnen a la... "ik heb kinderen en werk in de zorg, dus heb ik kort haar en draag ik alleen op vrijdag bruine lippenstift. Maar op z'n tijd (1x p.j.) ga ik lekker uit mijn bolletje met m'n vriendinnetjes met dezelfde coupe kippenkont. Dolletjes." Je herkent ze ook aan de 2 vingers die ze omstebeurt op de muziek omhoog steken in de lucht, armen gestrekt, als ze de feesttent binnenkomen, want vanavond gaat het los! (Godsamme, net een slechte aflevering van Jambers... ow wacht, da's net zoiets als witte sneeuw) Niet te verwarren met het Sjonnie-dansje...anyway.

Dus voor die ene keer heeft supermiep alles uit de kast getrokken om eens zwoel en sexy de deur uit te gaan. Want zelfs als moeder van 3 met theezakjes, een croky verslaving en scrapbook hobby die zich sinds het vertrek van Karl Noten nog steeds in slaap huilt, is ze nog steeds sassy as hell. En dat zal ze bewijzen ook! Grrr. Met een ketting groter dan de gemiddelde MTV neger, extra veel gel zodat dat die stekels in 't haar van achter zo lekker spontaan omhoog blijft zitten en een veel te fout en kort bordeaux rokje met huidskleurige panty die niet kan voorkomen dat het glow in de dark effect van haar benen zelfs in zonnestel X delta II 3.7 9 (wordt over 9 jaar ontdekt) te zien is. Kers op de taart: zwarte rijglaarzen anno 1997. Lovely. Just great. Ik zit net aan mijn voorgerecht en zie ineens schokkend veel overeenkomst tussen mijn carpaccio en haar rokje. Misschien iets voor Lady Gaga?

Ladies, ik heb de mode ook niet uitgevonden en loop er ook niet al te koosjer bij. Maar doe me dit niet aan en knip direct je creditcard doormidden voor als je weer zo'n zwak moment hebt. En dat spannende rokje in 'n malle bui afrekent voor 't geval dat de gelegenheid zich voor doet! En voor de laatste keer. Nee 't is niet sexy. Nee je trekt er geen hotties mee aan, alleen Jan Zandburg. En ja als je 'n stuk bil ziet dan is 't echt te kort en vergaat mijn eetlust langer dan dat Sonja Bakker mij op dieet kan houden. Ik ga mijn bloeddruk nu even checken...

1 opmerking:

  1. Ja, gek he, maar ik kan er wel wat mee. 'T is heel raar, maar ik vind het wel wat hebben. Van die vrouwen die hun man op zo,n avond alleen laten. Het doet me wel wat. Van die vrouwen die dan gewoon eens een avondje van huis willen zijn, zo maar effe uit die spruitjeslucht. Ik gun ze dat wel. Van die vrouwen die daarvoor een beetje gespaard hebben en eens per jaar een knalfuif maken. Ik mag dat graag zien. Van die a-sexy typetjes die gelijk nadat ze het onderzoek "Vrouwen met kort haar hebben minder sex" hadden gelezen van de kapper terug kwamen met de vraag "Schat wat vind je d,r van". Ik vind dat daar subsidie voor moet komen. Want.....
    het betekent natuurlijk ook, dat zo,n thuiszittende krap in het harnas van z,n relatie verkerende zielepoot, minimaal 1 keer per jaar een avond heeft waarop tie precies kan doen waar hij zin in heeft. Lekker bier met friet bij de tv, Debbie does Dallas op de 52 inch in full HD met dolby surround, genoeg geld voor de komende pokeruurtjes, een fles whisky voor z,n vrienden in plaats van de 3 halen 2 betalen bieraanbieding van de week, een keer met twee vingers in de lucht rond de tafel lopen als je een goeie bluf hebt gemaakt, buiten in de tuin pissen omdat je niet het risico wilt lopen, dat je aan het eind van de avond de boel nog moet ontsmetten en dan als eindelijk alles weer aan kant is en je aangeschoten ega komt thuis en maakt je met haar gestommel wakker en gaat vervelend aanhalig worden, dat jij dan kan zeggen, omdat je fysiek tot geen enkele mogelijkheid in staat bent om nog maar iets fatsoenlijks te presteren, dat jij dan kan zeggen "nou schat, laten we nou gewoon even knuffelen."

    Met dank aan Libelle, Margriet, Viva (krijg je nu bij een halfjaarabonnement een roze oplaadbaar vrindje),Jan, Linda, Flair, Vriendin en nog veel meer bladen die alleen maar tot doel hebben ons, ik bedoel dus wij, van het M-geslacht te transformeren tot bibberende b&^keffertjes met een roze strikje om. Geloof je niet dat het ze lukt, ga de straat op en kijk om je heen. Laat je de hond van je vrouw of vriendin uit, Rij je een Prius of kan je na het weekend zo lekker meepraten over Popstars op je werk, helaas voor jouw is er geen hoop meer!

    BeantwoordenVerwijderen