woensdag 17 maart 2010

One-liner behang

Ik kan geen genoeg krijgen van die briljante one liners uit films. Tom Cruise tegen Cuba Gooding in Jerry Maguire, als Cuba buttnaked uit de douche komt en Tom vraagt of hij een handdoek wil. Zegt Cuba doodleuk: “No… I air dry…”
Rocco in Boondock Saints: “Catch ya on tha flip side.”
Als de geallieerden aan The Pianist vragen waarom hij een Duitse jas draagt (nadat ze em bijna kapotgeknald hebben): " I'm cold "

Wat zou ik toch gelukkig zijn als ik een behang vol oneliners zou hebben.

2 opmerkingen:

  1. Niet echt een onliner, maar ja, toch maar even. Mijn collega heeft een hekel aan visite. Ik zeg ook altijd, als je jarig bent, kan je visite makkelijk in de meterkast, waarop hij antwoord, en dan hebben we zelfs nog ruimte voor een lopend buffet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om een probleem in de juiste proporties te kunnen beoordelen, lanceerde mijn eerder genoemde collega vandaag de stelling "Je moet het kalf niet groter maken dan de koe".

    BeantwoordenVerwijderen