vrijdag 7 januari 2011

Vochtig toiletpapier

Ik heb altijd mijn bedenkingen gehad bij het nut van vochtig toiletpapier. Je moet de boel niet alleen schoon, maar ook droog vegen. Kan me best voorstellen dat als je last hebt van sterallures, je toch liever een fluffy doekje hebt dat naar kamille en alpenweide ruikt, maar verder?? Helaas voor mijn ego, maar de waardering voor natte doekjes is onlangs drastisch gestegen. Na mijn nieuwjaarsduik in een subtropisch zwemparadijs moest ik toch echt even pinkelen. Dat je die kletsnatte bikini met moeite van je derriere moet afrollen is al niet echt jihaaa. Maar dat ik mijn poezelige delen daarna moest afvegen met kurkdroog (en ik bedoel echt Sahara-droog) wc-papier...! Hier komt de meest existentiele vraag aller tijden: waarom??? Why? Porque? Warum? Pourqoi! Ladies, ya'll know what Im talking 'bout! Dat plakt, sliert en scheurt en is bijna onmogelijk om weer te verwijderen. Schoon en droog? Hell no. Doe die zwembadkaartjes maar 25 cent omhoog en schaf die natte lappen aan. Why? Cause I'm worth it!

1 opmerking:

  1. Het ligt vooral aan het type bikini dat je hebt aangeschaft. Kijk nou eens even naar de vrouw rechts op de foto, ja die met dat witte ding aan. Op deze manier kun je gewoon in het water blijven, ik noem dit pas een vochtvanger van formaat, ja. Nog een vraag van mijn kant,; Waarom wordt een en ander altijd geassocieerd met een fluffy huisdier en..... waarom wordt dit niet verder doorgevoerd. Ik weet dat er veel benamingen zijn voor hetgeen wat jij bedoelt, maar ik heb nog nooit een vrouw horen zeggen bij aankomend toiletbezoek; He, ik ga eens even de kat uitlaten, Kom, effe m,n snorharen oppoetsen, of; Ga je mee Rietje, even m,n vachie opschudden, een muis uitlachen, een vogeltje laten schrikken, de kat verzuipen(o.i.d.) Wel is een kat via de evolutie eeneiig verwant aan een spin, je weet wel een kat kan van nature spinnen, nou , ik ken een spin die behoorlijk kan katten.
    Wederom een groet.

    BeantwoordenVerwijderen